Alapfogalmak
Annak érdekében, hogy a lehető legjobban megértsd a rendszerünket elsőnek pár alapfogalmat kell letisztáznunk.
Brand
A Brand az a saját márkád, a te üzleted, amin minden nap folyamatosan dolgozol, hogy egyre jobb legyen
Lokáció
A lokáció az a hely, ahol üzleted megtalálható. Egy Brand alatt több lokáció is létrejöhet, tehát ha több üzleted van, fizikailag különböző helyeken, akkor a BarSoft azt is le tudja kezelni, így külön-külön és egyben is láthatod majd a statisztikákat, kényelmesen egy adatbázisból kezelheted a termékeidet, kiválasztva, hogy melyik termék melyik lokációban érhető el.
Eszközök
Az eszközök azok az értékesítő pontok, amiken fizikailag értékesítést végzel.
Eszközeid lehetnek például:
POS (Point of Sale terminál) -> ez az az eszköz ami a pultodban lesz és felütöd rajta a tételeket amiket a vendég kér
OrderManager -> A rendeléskezelő felületünk, ahol a bérkezett rendeléseket rendelésblokkok nélkül, digitálisan tudod kezelni
KIOSK -> Az automata rendelésfelvevő eszközöd, ahol a vendég saját magának üti fel a rendelését.
OrderDisplay -> Rendelésszám Kijelző, amint tudod hívni a vendégeidet a rendelés száma alapján ha elkészült a rendelése
Terminál -> Bankkártya terminál, amin a bankkártyás és érintésmentes fizetéseket végzed
Nyomtató -> Az az eszköz, ami a rendeléseket nyomtatja a konyhára és a pultba
Adóügyi Eszköz (nyomtató, online pénztárgép) -> Az adóügyi bizonylatért felelős eszközöd
BrandApp
A BrandApp egy olyan applikáció, amit a vendégeid tudnak letölteni és saját telefonjukon tudják megnézni az étlapod, vagy akár meg is tudják rendelni azt.
Több fajtáját is be lehet majd állítani:
QR Kódos asztalhoz rendelés
Előrendelés
Loyalty app
Előrendeléses Loyalty app
A BrandApp funkcióival és beállítási lehetőségeivel később foglalkozunk részletesen.
Modulok
A modulok azok a hozzáadható opcionális elemek a BarSoft Ökoszisztémában, amiket ha hozzá vásárolsz az alap csomagodhoz, akkor megkönnyíthetik a mindennapi munkádat.
Ne feledd, nálunk csak azért fizetsz amit valóban használsz!
Ilyen modulok lehetnek például:
Asztaltérkép modul
Multi felhasználó licensz
ÁFA-s számla modul
stb...
Billing - Licenszek
Ahogy már korábban említettük, a BarSoft rendszere modulokból tevődik össze. A Billing (számlázási) felület egy olyan oldal, ahol saját magadnak tudod összerakni a kívánt rendszert.
Egy modul aktiválása, azaz egy licensz megvásárlása csupán pár kattintás, amint megrendelted az adott modult és hozzáadtad a licenszt az előfizetésedhez, már használhatod is azt!
A Billing (számlázási) felületen teljes kontrollt kapsz az előfizetésed felett, és ezen a felületen tudod majd befizetni havidíjadat is!
Termékek - Méretek - Módosítók
A katalógusod, azaz a termékeid listája, a menüd, Termékekből, azok különböző méreteiből és hozzá kötelező, vagy választható módosítókból áll majd.
TERMÉKEK
A Termékek azok a tételek, amiket szeretnél értékesíteni, ezeket a termékeket különböző kategóriákba lehet sorolni, amit te határozol meg, hogy hogyan szeretnéd a POS-on azokat megjeleníteni.
MÉRETEK
A méretek a termékek különböző fajtái. A méretek lehetnek, 0,33l és 0,5l vagy például kisadag, nagyadag, de mindegyik ugyanannak a terméknek a fő fajtái.
MÓDOSÍTÓK
A módosítók azok az opcionális vagy éppen kötelező extrák, amikkel ki lehet egészíteni a termékeket.
Ilyen például a kávéhoz kérhető tej fajták.
Egy módosító csoport lehet egy választási lehetőséges, vagy éppen több választási lehetőséges is.
Mielőtt elkezdenéd az értékesítést végig kell menned egy regisztrációs folyamaton, és a személyre szabáson, DE NE AGGÓDJ!
A folyamatok nagyon egyszerűek, akár 15 perc alatt fogsz tudni értékesíteni! Kezdjünk is neki!
Last updated
Was this helpful?