📪Belépés az eladói felületbe

Egy felhasználó esetén

Az egy felhasználós módban, a pulzáló START gombra kattintva be tudsz lépni a POS alkalmazásba.

Több felhasználó esetén

Több felhasználó esetén az e-mailben kiküldött kódoddal tudsz bejelntkezni vagy az iPanel -> Felhasználók menüpont alatt található PIN kóddal.

A felhasználókkal kapcsolatos beállítások és egyéb információk az iPanel / felhasználókezelés oldalon találhatók: Felhasználók

Nyitó képernyőn megjelenő adatok

  • Lokáció neve

  • Az eszköz típusa (pl: POS)

  • Dátum

  • Pontos idő

Mikor beléptél, az első fontos tényező az, hogy megnyisd a műszakot.

Gyakori kérdések

Mi történik akkor, ha túl sokáig tölt a szoftver és nem jelenik meg a START gomb?

Ebben az esetben általában két dolog szokott történni:

  1. Nagyon sok nyitott rendelésed van, és a rendszernek (eszközfüggő) több időbe telik a betöltés

  2. Nagyon lassú az internet kapcsolatod vagy egyáltalán nincs

Mit tegyek ilyen esetben?

Ilyen esetben érdemes ellenőrizni az internet kapcsolatot, hogy megfelelően működik-e.

Érdemes újraindítani az egész eszközt, hátha valamilyen helyi memória gond akadt amit az újraindítás megold.

Nem tudom a PIN kódomat. Hol tudom megnézni?

A PIN kódját a felhasználónak bármikor meg lehet tekinteni azzal a felhasználóval, akinek van iPanel jogosultsága (általában a regisztráló).

A PIN kódot akár mobiltelefonos iPanel alkalmazásunkon keresztül, vagy böngészőben mobilon / desktopon meg lehet tekinteni az iPanel / Felhasználók menüpont alatt.

Több információt a felhasználókezelésről itt találsz:

Felhasználók

Csak a BarSoft logót látom az app elindításakor és nem lép tovább. Mi a teendő?

Ebben az esetben az eszközöd úgynevezett WebView beépített funkciója nem működik megfelelően, és az alábbiakat tudod tenni:

  1. Kérlek lépj ki a programból (teljesen - zárd be azt, hogy a háttérben se fusson), és nyisd meg a Play Áruházat, vagy Sunmi Esetében az AppStore-t.

  2. Keress rá erre "Android WebView"

  3. Amennyiben van frissítés, úgy kérlek frissítsd az appot

  4. Frissítés után próbáld meg újra elindítani a BarSoft rendszert

A legfrissebb WebView-al rendelkezem, mégis ez a szituáció. Mit tudok még tenni?

Ebben az esetben (általában IMIN készülékeken jellemző), kérlek látogass el a rendszer beállításaiba.

A beállításoknál keress egy olyan menüpontot, hogy "A rendszer névjegye" (általában legalul fogod megtalálni) , majd kattints a "Vezeték nélküli frissítésre".

Amennyiben talált frissítést, úgy várd meg a folyamatot, majd a frissítés végeztével indítsd el újra az appot.

Minden alalmazás friss az eszközön, de továbbra sem lép tovább az app.

Ebben az esetben szinte biztos, hogy internet probéma lesz, kérlek ellenőrizd a neted elérhetőségét. Sokszor nem elég az, hogy csatlakozik a hálózatra, azt is meg kell vizsgálni, hogy van-e valós net.

A fentiek közül egyik sem oldotta meg a problémámat.

Legvégső esetben próbáljuk meg újratelepíteni az appot. Gondoskodj róla hogy a legfrissebb verziót töltöd le.

A teljes törléshez, először navigálj az app menübe az eszközödön, hosszan nyomj a BarSoft ikonra.

Kattints az információra, majd ott a gyorsítótár és adatok törlésére.

Töröld az appot az "Uninstall" vagy "Remove" gombra kattintva.

Töltsd le újra az applikációt és aktiváld be az eszközödet.

Az app megnyitásakor aktiválást kér. Mi a teendő?

Némely esetben előfordulhat, hogy újra aktiválást kér a rendszer. Ebben az esetben itt az eszközön semmilyen műveletet nem kell végezned, kérlek tedd az alábbiakat:

  1. Navigálj az iPanel felületére

  2. Az eszkökzök / POS menüpontra kattints rá

  3. Válaszd ki azt a POS-t aminek ennek az eszköznek kellene lennie

  4. Kattints rá a kék "Aktiválás" gombra

  5. Ide írd be azt a 6 számjegyű kódot, amit a képernyőn látsz a POS-on

  6. Pár pillanat múlva (internet sebbességétől függően) már meg is jelenik a Start gomb az értékesítéshez

Last updated

Was this helpful?