📪Belépés az eladói felületbe
Egy felhasználó esetén
Az egy felhasználós módban, a pulzáló START gombra kattintva be tudsz lépni a POS alkalmazásba.

Több felhasználó esetén
Több felhasználó esetén az e-mailben kiküldött kódoddal tudsz bejelntkezni vagy az iPanel -> Felhasználók menüpont alatt található PIN kóddal.
A felhasználókkal kapcsolatos beállítások és egyéb információk az iPanel / felhasználókezelés oldalon találhatók: Felhasználók
Nyitó képernyőn megjelenő adatok
Lokáció neve
Az eszköz típusa (pl: POS)
Dátum
Pontos idő
Mikor beléptél, az első fontos tényező az, hogy megnyisd a műszakot.
Gyakori kérdések
Mi történik akkor, ha túl sokáig tölt a szoftver és nem jelenik meg a START gomb?
Ebben az esetben általában két dolog szokott történni:
Nagyon sok nyitott rendelésed van, és a rendszernek (eszközfüggő) több időbe telik a betöltés
Nagyon lassú az internet kapcsolatod vagy egyáltalán nincs
Mit tegyek ilyen esetben?
Ilyen esetben érdemes ellenőrizni az internet kapcsolatot, hogy megfelelően működik-e.
Érdemes újraindítani az egész eszközt, hátha valamilyen helyi memória gond akadt amit az újraindítás megold.
Nem tudom a PIN kódomat. Hol tudom megnézni?
A PIN kódját a felhasználónak bármikor meg lehet tekinteni azzal a felhasználóval, akinek van iPanel jogosultsága (általában a regisztráló).
A PIN kódot akár mobiltelefonos iPanel alkalmazásunkon keresztül, vagy böngészőben mobilon / desktopon meg lehet tekinteni az iPanel / Felhasználók menüpont alatt.
Több információt a felhasználókezelésről itt találsz:
Csak a BarSoft logót látom az app elindításakor és nem lép tovább. Mi a teendő?
Ebben az esetben az eszközöd úgynevezett WebView beépített funkciója nem működik megfelelően, és az alábbiakat tudod tenni:
Kérlek lépj ki a programból (teljesen - zárd be azt, hogy a háttérben se fusson), és nyisd meg a Play Áruházat, vagy Sunmi Esetében az AppStore-t.
Keress rá erre "Android WebView"
Amennyiben van frissítés, úgy kérlek frissítsd az appot
Frissítés után próbáld meg újra elindítani a BarSoft rendszert
A legfrissebb WebView-al rendelkezem, mégis ez a szituáció. Mit tudok még tenni?
Ebben az esetben (általában IMIN készülékeken jellemző), kérlek látogass el a rendszer beállításaiba.
A beállításoknál keress egy olyan menüpontot, hogy "A rendszer névjegye" (általában legalul fogod megtalálni) , majd kattints a "Vezeték nélküli frissítésre".
Amennyiben talált frissítést, úgy várd meg a folyamatot, majd a frissítés végeztével indítsd el újra az appot.
Minden alalmazás friss az eszközön, de továbbra sem lép tovább az app.
Ebben az esetben szinte biztos, hogy internet probéma lesz, kérlek ellenőrizd a neted elérhetőségét. Sokszor nem elég az, hogy csatlakozik a hálózatra, azt is meg kell vizsgálni, hogy van-e valós net.
A fentiek közül egyik sem oldotta meg a problémámat.
DANGER ZONE!
Az alábbi megoldással az applikáció adatai törlődnek, így a lokális beállításokat újra be kell majd állítani.
Erről részletesen itt olvashatsz: Ha tönkre megy az egyik eszközöm (hardveresen) mi a teendő?
Legvégső esetben próbáljuk meg újratelepíteni az appot. Gondoskodj róla hogy a legfrissebb verziót töltöd le.
A teljes törléshez, először navigálj az app menübe az eszközödön, hosszan nyomj a BarSoft ikonra.
Kattints az információra, majd ott a gyorsítótár és adatok törlésére.
Töröld az appot az "Uninstall" vagy "Remove" gombra kattintva.
Töltsd le újra az applikációt és aktiváld be az eszközödet.
Az app megnyitásakor aktiválást kér. Mi a teendő?
Némely esetben előfordulhat, hogy újra aktiválást kér a rendszer. Ebben az esetben itt az eszközön semmilyen műveletet nem kell végezned, kérlek tedd az alábbiakat:
Navigálj az iPanel felületére
Az eszkökzök / POS menüpontra kattints rá
Válaszd ki azt a POS-t aminek ennek az eszköznek kellene lennie
Kattints rá a kék "Aktiválás" gombra
Ide írd be azt a 6 számjegyű kódot, amit a képernyőn látsz a POS-on
Pár pillanat múlva (internet sebbességétől függően) már meg is jelenik a Start gomb az értékesítéshez
Last updated
Was this helpful?