🚚Bevételezés
Bevételezés folyamatának leírása lépésről lépésre
1. Hozz létre a szállítót (ha még nem tetted meg)
2. Add hozzá a termékeidet a szállítóhoz amelyeket ő hoz neked
Ezt a szállítók oldalon tudok megtenni, kattints a megfelelő szállítónál a Termékek Megtekintése gombra. Majd a Meglévő termék hozzárendelése vagy az új termék hozzáadása gombra.
Egyedi azonostító: Az az azonosító ami az adott szállítónál szolgál azonosításra nem az általad használt PLU/EAN kód.

3. Navigálj a Műveletek oldalra és kattints az Új művelet gombra
4. Válaszd ki a Bevételezés opciót
5. Töltsd ki az adatokat
Lokáció: Több lokáció esetén az a lokáció amelyikre a bevételezést szeretnénk elvégezni.
Szállító: Azon szállító amelytől érkeztek a termékek
Külső azonosító: Pl: szállítólevél, csak keresésre és azonosításra szolgál
Tárgynap: A bevételezés időpontja amikor a termék(ek) bevételezésre kerültek.
Megjegyzés: Bármi amit ehhez kapcsolódóan szeretnénk hozzáfűzni.
6. Termék mennyiség és ár megadása
Add meg azon termékek árát és érkezett mennyiségét amelyeket bevételezni szeretnéd.
Mennyiség: Itt csak számot kell megadnod, az adott termék mennyiség típúsát a mező végén láthatod. Amennyiben 6db avokádód érkezett akkor írd be a mezőbe, hogy 6
Nettó egységár: 1 (darab, liter, kg) terméknek az egyésgára, pl 6 avokádó esetén ha darabja 100 Ft akkor ide 100-t írj be
Kijelölt raktár: Válaszd ki azt a raktárat ahova ezt a bevételezést szeretnéd (amennyiben több raktárad van), ebbe a raktárba fog jóváíródni a bevételezett árú.
7. Hozzáadás
Kattints a termék sorának a végén található hozzáadás gombra ezt követően megjelenik majd a "Hozzáadott termékek" oszlopban, így véglegesítéskor ez már befog kerülni a bevételezésbe
8. Összes termék hozzáadása
Végezd el ezt a folyamatot az összes bevételezendő termékeddel majd kattints a "Következő" gombra
9. Összefoglalás
Tekintsd át a hozzáadott termékeket és a megadott adatokat, ha mindent rendben találtál akkor kattints a Véglegesítés és elküldés gombra. Ezt követően létrejön egy "Bevételezés" dokumentum a dokumentumok fülön.
Ha automatikus elfogadásra van beállítva a bevételezés akkor meg is történt a termékek jóváírása, amennyiben nem akkor a dokumentumok fülön az említett dokumentum kiválasztását követően a "Jóváhagyás"-ra kattintva kerül ez megerősítésre és ezt követően kerül majd jóváírásra a bevételezés adata. Ezt a "Készlet" menüpontban tudjuk megtekinteni.
Last updated
Was this helpful?