🚚Bevételezés

Bevételezés folyamatának leírása lépésről lépésre

1. Hozz létre a szállítót (ha még nem tetted meg)

2. Add hozzá a termékeidet a szállítóhoz amelyeket ő hoz neked

Ezt a szállítók oldalon tudok megtenni, kattints a megfelelő szállítónál a Termékek Megtekintése gombra. Majd a Meglévő termék hozzárendelése vagy az új termék hozzáadása gombra.

Egyedi azonostító: Az az azonosító ami az adott szállítónál szolgál azonosításra nem az általad használt PLU/EAN kód.

3. Navigálj a Műveletek oldalra és kattints az Új művelet gombra

4. Válaszd ki a Bevételezés opciót

5. Töltsd ki az adatokat

Lokáció: Több lokáció esetén az a lokáció amelyikre a bevételezést szeretnénk elvégezni.

Szállító: Azon szállító amelytől érkeztek a termékek

Külső azonosító: Pl: szállítólevél, csak keresésre és azonosításra szolgál

Tárgynap: A bevételezés időpontja amikor a termék(ek) bevételezésre kerültek.

Megjegyzés: Bármi amit ehhez kapcsolódóan szeretnénk hozzáfűzni.

6. Termék mennyiség és ár megadása

Add meg azon termékek árát és érkezett mennyiségét amelyeket bevételezni szeretnéd.

Mennyiség: Itt csak számot kell megadnod, az adott termék mennyiség típúsát a mező végén láthatod. Amennyiben 6db avokádód érkezett akkor írd be a mezőbe, hogy 6

Nettó egységár: 1 (darab, liter, kg) terméknek az egyésgára, pl 6 avokádó esetén ha darabja 100 Ft akkor ide 100-t írj be

Kijelölt raktár: Válaszd ki azt a raktárat ahova ezt a bevételezést szeretnéd (amennyiben több raktárad van), ebbe a raktárba fog jóváíródni a bevételezett árú.

7. Hozzáadás

Kattints a termék sorának a végén található hozzáadás gombra ezt követően megjelenik majd a "Hozzáadott termékek" oszlopban, így véglegesítéskor ez már befog kerülni a bevételezésbe

8. Összes termék hozzáadása

Végezd el ezt a folyamatot az összes bevételezendő termékeddel majd kattints a "Következő" gombra

9. Összefoglalás

Tekintsd át a hozzáadott termékeket és a megadott adatokat, ha mindent rendben találtál akkor kattints a Véglegesítés és elküldés gombra. Ezt követően létrejön egy "Bevételezés" dokumentum a dokumentumok fülön.

Ha automatikus elfogadásra van beállítva a bevételezés akkor meg is történt a termékek jóváírása, amennyiben nem akkor a dokumentumok fülön az említett dokumentum kiválasztását követően a "Jóváhagyás"-ra kattintva kerül ez megerősítésre és ezt követően kerül majd jóváírásra a bevételezés adata. Ezt a "Készlet" menüpontban tudjuk megtekinteni.

Last updated

Was this helpful?