👋Üdvözlünk a BarSoft POS dokumentációjában

Az alábbi oldalakon megtekintheted a BarSoft POS rendszerének működését és használatának feladatait

BarSoft Tipp: Mentsd el ezt az oldalt, hogy bármikor könnyedén visszatalálj ide ha újra szükséged lesz rá.

Mielőtt nekikezdenénk - Bevezető

Szoftverünket egy olyan csapat fejlesztette, akik több mint 20 év tapasztalattal rendelkeznek szoftverfejlesztés terén és dolgoztak már vendéglátásban, pontosan tudják, hogy milyen igények, problémák, feladatok fordulhatnak elő az értékesítés során, így igyekeztünk a lehető legjobb, legegyszerűbb és legkényelmesebben használható vendéglátóipari szoftvert létrehozni vendéglátós társainknak.

Mi úgy voltunk vele, hogy a használhatóság oltárán nem szeretnénk feláldozni a designt, hiszen nap – mint nap ezzel a programmal fogunk találkozni a szürke hétköznapokban, éppen ezért odafigyeltünk azokra az apró részletekre is, amik miatt (reméljük) szeretni fogod a felületet.


Hogyan működik a BarSoft?

A BarSoft működése teljes mértékben felhő alapú, viszont a modern információs technológiai megoldásoknak köszönhetően abban az esetben is tud működni, ha nincs internet kapcsolatod egy jó ideig.

Szeretnénk felhívni a figyelmet azonban, hogy az úgynevezett ’offline’ működés csak ideig óráig járható út, tehát ha lehet, egy nap legalább 1x (lehetőleg záráskor legalább) legyen internetkapcsolatod!

Működés közben elment a netem. Mi a teendő?

Ebben az esetben tudod folytatni az értékesítést, de ha lehetséges, napzárás előtt gondoskodj az internet helyreállításáról!

Internet nélkül ugyanúgy tudom használni a rendszert mint előtte?

A rövid válasz: NEM.

Internet nélkül tudod folytatni az értékesítést, de bizonyos funkciók, amik online kapcsolatot igényelnek nem fognak működni.

Mik ezek a funkciók?

  • Online alapú bankkártya terminál integrációk (TEYA Poslink például)

  • Asztal szinkron több gép között

  • Rendelés kezelés szinkron több gép között

  • NTAK azonnali adatbeküldés

  • iPanel szinkronizáció

Ha tönkre megy az egyik eszközöm (hardveresen) mi a teendő?

Abban az esetben ha egyik eszközöd megsérül és nem alkalmas tovább az értékesítésre, aktív internetkapcsolat segítségével egy 6 számjegyű kód segítségével a felhőben tárolt adatokat egy másik eszközre pár pillanat alatt újra lehet telepíteni.

A telepítéssel és aktiválással kapcsolatos információkat itt találod:

Telepítés

Van olyan beállítás ami nem szinkronizálódik?

Igen, a lokális eszközbeállítások (mint például termék kártya méret, színprofil, működési beállítások - testreszabás menüpont elemei) nem fognak szinkronizálódni.

Az adóügyi beállítások szintén nem kerülnek szinkronra, tehát az adóügyi eszközödet ebben az esetben újra kell majd párosítani.

Adóügyi eszköz párosítási segédletet itt találod: Adóügyi egység

Témák

💡Mi kell az értékesítéshezAlapfogalmak

Last updated

Was this helpful?