BarSoft
FőoldalPOSiPanelNTAK regisztrációModulokSupport
BarSoft POS
BarSoft POS
  • 👋Üdvözlünk a BarSoft POS dokumentációjában
  • Első lépések
    • 💡Mi kell az értékesítéshez
    • ✨Alapfogalmak
    • ⏬Telepítés
    • ®️Regisztrációs folyamat
    • ⚙️Alap beállítási segédlet
    • 📪Belépés az eladói felületbe
  • Területenkénti bontás
    • 📎Az értékesítői felület
      • ◀️Oldalsó menüsor
      • 🔼Felső menüsor
      • ⏱️Műszak kezelés
      • 🍕Termék felütés
      • 🛒Kosár
      • 💰A fizetőablak
    • 💸OrderManager - A rendelés kezelő
      • 🔢Az OrderManager felépítése
      • 📂Nyitott rendelések kezelése
      • 🪑Asztalkezelés
      • ℹ️Egyéb beállítások
    • 🖋️Termékszerkesztő
    • ⚒️Beállítások
      • 🖨️Nyomtatók
      • 📠Adóügyi egység
      • 🧾Blokk előnézet
      • ⚖️Mérleg használat
      • 📈Műszak kezelés
      • 📃Pénztár
      • 🎨Testreszabás
      • 🧰Modul előfizetések
      • 🖥️Eszköz műveletek
      • 🗺️Asztal térkép
      • 🕚Előző rendelések
    • 🧺Kosarak
    • 🔄NTAK kapcsolat
    • 🌐Szerver kapcsolat
    • 📞Súgó, Segítség / Support
    • ℹ️Információ
Powered by GitBook
On this page
  • E-mail cím
  • Személyes adatok
  • Cégadatok
  • Az üzleted adatai
  • Megerősítés
  • Általános hibák
  • Nem érkezik meg a megerősítő e-mail
  • Nem sikerül megerősíteni a regisztrációmat
  • Beírtam az adószámomat de nem történik semmi

Was this helpful?

  1. Első lépések

Regisztrációs folyamat

Fiókod elkészítése és felkészítése

PreviousTelepítésNextAlap beállítási segédlet

Last updated 3 days ago

Was this helpful?

Miért van szükség regisztrációra?

Ahhoz hogy tudd használni a rendszert egy saját fiókra van szükség, ahol tárolhatod adataidat, felviheted termékeidet és személyre szabhatod az élményt.

Ez a TE fiókod lesz, a TE üzleted tételeivel és beállításaival.

Menjünk végig közösen a regisztrációs lépéseken

E-mail cím

NAGYON FONTOS!

Egyszerű lépés, mégis nagyon fontos, hogy ez a TE címed, azaz a tulajdonos / manager e-mail címe legyen, hiszen a márka és a lokáció ez alatt az az e-mail cím alatt fog létrejönni, amit most beírsz. Ide fogunk fontos értesítéseket küldeni az értékesítéssel kapcsolatban, és ezen az e-mail címen keresztül tudunk veled kapcsolatba lépni!

Személyes adatok

Most a TE személyes adataidra vagyunk kíváncsiak, ezek azért fontosak, hogy a regisztráció után, hogyan tudunk majd szólítani és milyen telefonszámon érünk majd el, ha szükség lesz rá.

NE AGGÓDJ!

Hívni csak akkor hívunk, ha extrém fontos, nem szeretnénk zavarni a munkádban.

Cégadatok

A cégadatok nagyon fontosak lesznek a jövőben, hiszen a számlázás terén esszenciálisak, valamint a hatóságok felé is meg kell felelnünk, ha a jövőben integrált nyomtatót szeretnél és még sorolhatnánk, de nem szeretnénk untatni ezekkel a technikai dolgokkal.

A felületünkön elég lesz csak az adószámodat beírni, a többit mi elintézzük helyetted!

Az üzleted adatai

Az üzleted adatai következnek, amik segítségével létre tudjuk majd hozni az alap lokációt, a hozzá tartozó adatbázist.

Ennél a résznél nagyon fontos, hogy itt az fizikai üzleted adataira leszünk kíváncsiak! Fontos, hogy konzisztens legyél, hiszen így fog megjelenni az üzleted neve.

BarSoft Tipp

Ha több üzleted is van, de ugyanaz a nevük, akkor érdemes a helyszínt megjeleníteni a névben. Például: Csengery kávézó – Akácfa utca

Megerősítés

Ha kitöltötted, akkor a végén egy összegzésnél a legfontosabb adatokat tudod majd ellenőrizni.

Ha minden stimmel, akkor a ’MEGERŐSÍTEM’ gombra kattintva be tudod hozzánk küldeni a megadott adatokat.

Ezután e-mailben küldünk neked egy megerősítő e-mailt ’Ipanel Admin’ néven, amit, ha megnyitsz, akkor a teljes adatlistát látod, és le tudod ellenőrizni azokat.

Ha mindent rendben találtál, akkor a megerősítem gombra kattintva a rendszer visszajelez, és visszatérhetsz az előző felületre, ahol előkészítjük számodra a felületet, amin tudsz majd dolgozni.

Ne aggódj, már csak pár lépés és minden kész!

SIKERES REGISZTRÁCIÓ ESETÉN

Általános hibák

Felsorolunk néhány problémát, amik általánosságban meg szoktak történni a regisztráció során:

Nem érkezik meg a megerősítő e-mail

Néhány esetben ellőfordulhat, hogy nem érkezik megerősítő e-mail, ebben az esetben kérlek mindenféleképpen viszgáld meg a SPAM mappádat, vagy ha valamilyen szoftvert hasznász az ott beállított értékeket.

Nem sikerül megerősíteni a regisztrációmat

Beírtam az adószámomat de nem történik semmi

Ilyen esetben két dolog lehetséges:

  • Kérlek ellenőrizd az adószámot, hogy jót írtál-e be

  • Amennyiben az adószám stimmel és nem mutatunk semmit frissítsd az oldalt és próbáld újra a regisztrációt, győződj meg arról, hogy van internet kapcsolatod

Ha a fenti három dolgo rendben van és továbbra sem működik az adószám lekérdezés, fordulj hozzánk bizalommal a chaten vagy a support e-mail címen.

Amennyiben a regisztrációid sikeres volt, úgy e-mailben küldünk az felületünkhöz belépési linket, valamint kiküldjük neked e-mailben is az .

Abban az esetben ha rákattintottál a megerősítésre, de nem sikerül a regisztrációd, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a e-mail címen!

Ha továbbra sem jelennek meg a cégadataid, úgy valószínűleg a NAV rendszere nem ad nekünk választ, ennek a státuszát a oldalon le tudod kérdezni.

®️
support@barsoft.hu
vanenav.hu
NTAK Regisztráció segédletet
Brand regisztráció
Regisztráció - Személyes adatok
Regisztráció - Cégadatok
Regisztráció - Üzlet adatai
Regisztráció - Megerősítés
Regisztráció - Sikeres megerősítés
Regisztráciió - Brand létrehozva
iPanel