Regisztrációs folyamat
Fiókod elkészítése és felkészítése
Last updated
Was this helpful?
Fiókod elkészítése és felkészítése
Last updated
Was this helpful?
Menjünk végig közösen a regisztrációs lépéseken
NAGYON FONTOS!
Egyszerű lépés, mégis nagyon fontos, hogy ez a TE címed, azaz a tulajdonos / manager e-mail címe legyen, hiszen a márka és a lokáció ez alatt az az e-mail cím alatt fog létrejönni, amit most beírsz. Ide fogunk fontos értesítéseket küldeni az értékesítéssel kapcsolatban, és ezen az e-mail címen keresztül tudunk veled kapcsolatba lépni!
Most a TE személyes adataidra vagyunk kíváncsiak, ezek azért fontosak, hogy a regisztráció után, hogyan tudunk majd szólítani és milyen telefonszámon érünk majd el, ha szükség lesz rá.
NE AGGÓDJ!
Hívni csak akkor hívunk, ha extrém fontos, nem szeretnénk zavarni a munkádban.
A cégadatok nagyon fontosak lesznek a jövőben, hiszen a számlázás terén esszenciálisak, valamint a hatóságok felé is meg kell felelnünk, ha a jövőben integrált nyomtatót szeretnél és még sorolhatnánk, de nem szeretnénk untatni ezekkel a technikai dolgokkal.
A felületünkön elég lesz csak az adószámodat beírni, a többit mi elintézzük helyetted!
Az üzleted adatai következnek, amik segítségével létre tudjuk majd hozni az alap lokációt, a hozzá tartozó adatbázist.
Ennél a résznél nagyon fontos, hogy itt az fizikai üzleted adataira leszünk kíváncsiak! Fontos, hogy konzisztens legyél, hiszen így fog megjelenni az üzleted neve.
Ha kitöltötted, akkor a végén egy összegzésnél a legfontosabb adatokat tudod majd ellenőrizni.
Ha minden stimmel, akkor a ’MEGERŐSÍTEM’ gombra kattintva be tudod hozzánk küldeni a megadott adatokat.
Ezután e-mailben küldünk neked egy megerősítő e-mailt ’Ipanel Admin’ néven, amit, ha megnyitsz, akkor a teljes adatlistát látod, és le tudod ellenőrizni azokat.
Ha mindent rendben találtál, akkor a megerősítem gombra kattintva a rendszer visszajelez, és visszatérhetsz az előző felületre, ahol előkészítjük számodra a felületet, amin tudsz majd dolgozni.
Ne aggódj, már csak pár lépés és minden kész!
Felsorolunk néhány problémát, amik általánosságban meg szoktak történni a regisztráció során:
Néhány esetben ellőfordulhat, hogy nem érkezik megerősítő e-mail, ebben az esetben kérlek mindenféleképpen viszgáld meg a SPAM mappádat, vagy ha valamilyen szoftvert hasznász az ott beállított értékeket.
Ilyen esetben két dolog lehetséges:
Kérlek ellenőrizd az adószámot, hogy jót írtál-e be
Amennyiben az adószám stimmel és nem mutatunk semmit frissítsd az oldalt és próbáld újra a regisztrációt, győződj meg arról, hogy van internet kapcsolatod
Ha a fenti három dolgo rendben van és továbbra sem működik az adószám lekérdezés, fordulj hozzánk bizalommal a chaten vagy a support e-mail címen.
Amennyiben a regisztrációid sikeres volt, úgy e-mailben küldünk az felületünkhöz belépési linket, valamint kiküldjük neked e-mailben is az .
Abban az esetben ha rákattintottál a megerősítésre, de nem sikerül a regisztrációd, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a e-mail címen!
Ha továbbra sem jelennek meg a cégadataid, úgy valószínűleg a NAV rendszere nem ad nekünk választ, ennek a státuszát a oldalon le tudod kérdezni.