BarSoft POS
FőoldaliPanelNTAK regisztrációModulokGyakori Kérdések
  • 👋Üdvözlünk a BarSoft POS dokumentációjában
  • Patch notes / Frissítések
    • 📅Frissítések
      • 1.10
      • 1.9
      • 1.8
      • 1.7
      • 1.6
      • 1.5
      • 1.4
  • Első lépések
    • 💡Mi kell az értékesítéshez
    • ✨Alapfogalmak
    • ⏬Telepítés
    • ®️Regisztrációs folyamat
    • ⚙️Alap beállítási segédlet
    • 📪Belépés az eladói felületbe
  • Területenkénti bontás
    • 📎Az értékesítői felület
      • ◀️Oldalsó menüsor
      • 🔼Felső menüsor
      • ⏱️Műszak kezelés
      • 🍕Termék felütés
      • 🛒Kosár
      • 💰A fizetőablak
    • 💸OrderManager - A rendelés kezelő
      • 🔢Az OrderManager felépítése
      • 📂Nyitott rendelések kezelése
      • 🪑Asztalkezelés
      • ℹ️Egyéb beállítások
    • 🖋️Termékszerkesztő
    • ⚒️Beállítások
      • 🖨️Nyomtatók
      • 📠Adóügyi egység
      • 🧾Blokk előnézet
      • ⚖️Mérleg használat
      • 📈Műszak kezelés
      • 📃Pénztár
      • 🎨Testreszabás
      • 🧰Modul előfizetések
      • 🖥️Eszköz műveletek
      • 🗺️Asztal térkép
      • 🕚Előző rendelések
    • 🧺Kosarak
    • 🔄NTAK kapcsolat
    • 🌐Szerver kapcsolat
    • 📞Súgó, Segítség / Support
    • ℹ️Információ
Powered by GitBook
On this page

Was this helpful?

  1. Területenkénti bontás
  2. Beállítások

Pénztár

Műszak dokumentumjai

PreviousMűszak kezelésNextTestreszabás

Last updated 10 months ago

Was this helpful?

Itt tudod ellenőrizni a pénztárgép vagy adóügyi nyomtató felé küldött dokumentumokat.

Ezek a dokumentumok három különböző állapotban lehetnek

  • Sikeresen kinyomtatva

    • Amennyiben egy dokumentumnál jóváhagytuk manuálisan, hogy az ki van nyomtatva

    • Adóügyi nyomtató esetén automatikusan, ha sikeres volt a nyomtatás

  • Sikertelenül kinyomtatva

    • Amennyiben egy dokumentumnál jóváhagytuk manuálisan , hogy a nyomtatás sikertelen volt

    • Ha az adóügyi nyomtató sikertelen nyomtatás választ küld vissza

  • Kérdőjeles

    • Minden olyan dokumentum, amiről a BarSoft nem kapott vissza információt, hogy sikerült-e kinyomtatni vagy sem

Ha a dokumentum nem volt sikeresen kinyomtatva az alábbi három gomb áll rendelkezésünkre:

  • Újra nyomtatás

    • Ez újra küldi a nyomtatási adatokat a pénztárgép felé

Az újra nyomtatás funkció pénztárgépek esetén új nyugtát fog létrehozni a pénztárgépben!

Amennyiben többször nyomtatsz újra egy dokumentumot, úgy eltérés várható a záráskor a pénzösszegben.

  • Sikeresen kinyomtatva

    • Ezzel a gombbal hagyhatod jóvá, hogy a dokumentum ténylegesen ki lett nyomtatva a pénztárgép által

  • Sztornó

    • Ez a funkció fogja levonni a napi bevételből a dokumentum értékét

Sztornózás folyamata

  1. Válaszd ki a listából a dokumentumot amit sztornózni szeretnél

  1. Nyomd meg a sztornó gombot, majd a felugró ablakban töltsd ki a mezőket, majd az alsó legördülő listából válaszd ki az indokot és nyomj a "Mentés" gombra

  1. Ha az adatok helyesek, a pénztárgép sztornózik, a listában pedig megjelent egy sztornó dokumentum

  1. Amennyiben valamelyik adat mégis hibás volt és a pénztárgép nem nyomtatja a sztornó bizonylatot, nyomj a "Szerkesztés" gombra, itt lehetőséged van ezt a sztornó dokumentumot szerkeszteni, hogy az kinyomtatódjon

⚒️
📃