📃Pénztár

Műszak dokumentumjai

Itt tudod ellenőrizni a pénztárgép vagy adóügyi nyomtató felé küldött dokumentumokat.

Ezek a dokumentumok három különböző állapotban lehetnek

  • Sikeresen kinyomtatva

    • Amennyiben egy dokumentumnál jóváhagytuk manuálisan, hogy az ki van nyomtatva

    • Adóügyi nyomtató esetén automatikusan, ha sikeres volt a nyomtatás

  • Sikertelenül kinyomtatva

    • Amennyiben egy dokumentumnál jóváhagytuk manuálisan , hogy a nyomtatás sikertelen volt

    • Ha az adóügyi nyomtató sikertelen nyomtatás választ küld vissza

  • Kérdőjeles

    • Minden olyan dokumentum, amiről a BarSoft nem kapott vissza információt, hogy sikerült-e kinyomtatni vagy sem

Ha a dokumentum nem volt sikeresen kinyomtatva az alábbi három gomb áll rendelkezésünkre:

  • Újra nyomtatás

    • Ez újra küldi a nyomtatási adatokat a pénztárgép felé

Az újra nyomtatás funkció pénztárgépek esetén új nyugtát fog létrehozni a pénztárgépben!

Amennyiben többször nyomtatsz újra egy dokumentumot, úgy eltérés várható a záráskor a pénzösszegben.

  • Sikeresen kinyomtatva

    • Ezzel a gombbal hagyhatod jóvá, hogy a dokumentum ténylegesen ki lett nyomtatva a pénztárgép által

  • Sztornó

    • Ez a funkció fogja levonni a napi bevételből a dokumentum értékét

Sztornózás folyamata

  1. Válaszd ki a listából a dokumentumot amit sztornózni szeretnél

  1. Nyomd meg a sztornó gombot, majd a felugró ablakban töltsd ki a mezőket, majd az alsó legördülő listából válaszd ki az indokot és nyomj a "Mentés" gombra

  1. Ha az adatok helyesek, a pénztárgép sztornózik, a listában pedig megjelent egy sztornó dokumentum

  1. Amennyiben valamelyik adat mégis hibás volt és a pénztárgép nem nyomtatja a sztornó bizonylatot, nyomj a "Szerkesztés" gombra, itt lehetőséged van ezt a sztornó dokumentumot szerkeszteni, hogy az kinyomtatódjon

Last updated