BarSoft POS
FőoldaliPanelNTAK regisztrációModulokGyakori Kérdések
  • 👋Üdvözlünk a BarSoft POS dokumentációjában
  • Patch notes / Frissítések
    • 📅Frissítések
      • 1.10
      • 1.9
      • 1.8
      • 1.7
      • 1.6
      • 1.5
      • 1.4
  • Első lépések
    • 💡Mi kell az értékesítéshez
    • ✨Alapfogalmak
    • ⏬Telepítés
    • ®️Regisztrációs folyamat
    • ⚙️Alap beállítási segédlet
    • 📪Belépés az eladói felületbe
  • Területenkénti bontás
    • 📎Az értékesítői felület
      • ◀️Oldalsó menüsor
      • 🔼Felső menüsor
      • ⏱️Műszak kezelés
      • 🍕Termék felütés
      • 🛒Kosár
      • 💰A fizetőablak
    • 💸OrderManager - A rendelés kezelő
      • 🔢Az OrderManager felépítése
      • 📂Nyitott rendelések kezelése
      • 🪑Asztalkezelés
      • ℹ️Egyéb beállítások
    • 🖋️Termékszerkesztő
    • ⚒️Beállítások
      • 🖨️Nyomtatók
      • 📠Adóügyi egység
      • 🧾Blokk előnézet
      • ⚖️Mérleg használat
      • 📈Műszak kezelés
      • 📃Pénztár
      • 🎨Testreszabás
      • 🧰Modul előfizetések
      • 🖥️Eszköz műveletek
      • 🗺️Asztal térkép
      • 🕚Előző rendelések
    • 🧺Kosarak
    • 🔄NTAK kapcsolat
    • 🌐Szerver kapcsolat
    • 📞Súgó, Segítség / Support
    • ℹ️Információ
Powered by GitBook
On this page
  • Rendelések típusai
  • Gyors nyugtás - Nyitott rendelések
  • Asztalos rendelések
  • Házhoz rendelés
  • Státuszok

Was this helpful?

  1. Területenkénti bontás
  2. OrderManager - A rendelés kezelő

Az OrderManager felépítése

PreviousOrderManager - A rendelés kezelőNextNyitott rendelések kezelése

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

A BarSoft beépített rendeléskezelőjét arra használjuk, hogy a beérkezett rendeléseket a konyha / pult lássa, és fel tudja dolgozni.

Rendelések típusai

Rendelések típusainál három félét különítünk el:

  1. Gyors nyugtás rendelés

  2. Asztalos rendelés

  3. Házhoz rendelés

Gyors nyugtás - Nyitott rendelések

Gyors nyugtás rendelés esetén az OrderManager felületén a "Nyitott rendelések" menüpontnál jelennek meg a leadott igények, amit a jobb felső sarokban lévő gombra kattintva érsz el.

Asztalos rendelések

Amennyiben asztalokat kezelünk, és beküldjük a rendeléseket asztalokra, úgy az OrderManager "Asztalok" nézetében láthatjuk a rendeléseinket.

Ebben a nézetben minden asztalt felsorolunk és azokat az asztalokat soroljuk előre, amelyiken van már valamilyen rendelés.

Az asztalok nézethez kattints a beküldés után az "Asztalok" menüpontra.

Amennyiben ugyanarra az asztalra ütünk további rendelést, úgy rendelésszám szerint jelenítjük meg a megrendelt tételeket az adott asztalon, egymás alatt.

TIPP

Akár az asztalnézetben is tudsz felütni plusz rendelést az "Asztalra ütés" gombbal a jobb alsó sarokban a rendeléseknél!

Ha új rendelést ütünk fel az adott asztalra, akkor ha szeretnénk, az asztalonkénti rendelés nézet is elérhető, így tételesen egymás mellett látjuk külön-külön a rendeléseket.

Házhoz rendelés

Ebbe a menüpontba két féle képpen érkezhet be rendelés.

  • BrandApp-ból beérkező rendelés házhoz szállítási igény esetén

  • POS-on felütött rendeléskor, ha a cím adatok ki vannak töltve

Státuszok

Lehetőség van több státusz kezelésére is.

iPanel felületünkön a lokációk menüpont alatt be lehet állítani, hogy milyen státuszt szeretnénk kezelni OrderManager-ben, amit a BrandAppon, és saját magunknak meg tudunk mutatni.

Státuszok típusai:

  • Fogadva

  • Időpont megadása

  • Kész

  • Kiadva

FONTOS!

Mindig az lesz az a státusz amit kezelnünk kell, ami be van kapcsolva utoljára!

FIGYELEM!

Asztalkezelés során, a KIADVA státusz nem kikapcsolható!

Lehetőség van egy rendelésen belül termékenkénti státusz állításra is.

Ez abban az esetben lehet érdekes, ha több pult van beállítva, és minden pult külön státuszol az adott rendelésen belüli termékekkel kapcsolatban, hogy a kiadó pult lássa, hogy hol tartanak a rendelésen belüli tételek, és mikor adhatja ki az adott rendelést.

💸
🔢