📂Nyitott rendelések kezelése
Last updated
Last updated
Nyitott rendeléseket az OrderManagerben a gyors nyugtás értékesítés során alkalmazzuk.
A nyitott rendelések nézetet az OrderManager felületén a jobb felső sarokban található "Nyitott rendelések" menüpontban érheted el.
Mikor használjam ezt a nézetet?
Akkor érdemes használni, ha nem asztaloztok, viszont fontos az, hogy a konyha visszajelezze, hogy mikor lett kész az adott rendelés.
Általában ilyen esetben vagy vendéghívóval pick up pontra hívják a vendéget, vagy runner segítségével kiviszik a rendelést.
A rendelés felvétel ebben az esetben a pultnál történik.
A rendelések kezelése igen egyszerű a felületen.
Értékesítés során az OrderManager-be automatikusan bekerülnek a tételek fizetés után (gyors nyugtás rendelés felvétel esetén).
A státuszok mellet további lehetőségek is adottak a rendelések kapcsán.
Mikor lett felütve a rendelés
Ki ütötte fel (milyen POS felhasználóval) / Ha regisztráltunk azonosítót a rendelés leadásakor, az itt jelenik meg, vagy ha BrandApp-ról érkezik a rendelés, akkor a felhasználó neve
Milyen eszközön történt a felütés (POS, BrandApp, KIOSK)
Fizetve van-e a rendelés avagy nincs
Gyorsnyugta vagy asztalos rendelés (asztal esetében kiírjuk melyik asztal)
Ha a kártyára kattintunk a rendelésnél, akkor a rendeléssel kapcsolatos opciókat találjuk.
Státuszok
Fizetés és Bontott fizetés (ha nincs fizetve)
Megszakítás (sztornó)
Konyha nyomtatás (arra az esetre, ha a konyhai rendelés blokk nem nyomtatódott volna ki)
Áthelyezés asztalra / Másik asztalra
Amennyiben a rendelésen belüli tételre kattintunk, úgy a tételekkel kapcsolatos státuszokat tudjuk kezelni.
TIPP
Ha bekapcsolod a "Fogadva" státuszt, akkor a konyhára csak akkor küldjük be a rendelést, amennyiben ezt a státuszt kiválasztottad.