BarSoft POS
FőoldaliPanelNTAK regisztrációModulokGyakori Kérdések
  • 👋Üdvözlünk a BarSoft POS dokumentációjában
  • Patch notes / Frissítések
    • 📅Frissítések
      • 1.10
      • 1.9
      • 1.8
      • 1.7
      • 1.6
      • 1.5
      • 1.4
  • Első lépések
    • 💡Mi kell az értékesítéshez
    • ✨Alapfogalmak
    • ⏬Telepítés
    • ®️Regisztrációs folyamat
    • ⚙️Alap beállítási segédlet
    • 📪Belépés az eladói felületbe
  • Területenkénti bontás
    • 📎Az értékesítői felület
      • ◀️Oldalsó menüsor
      • 🔼Felső menüsor
      • ⏱️Műszak kezelés
      • 🍕Termék felütés
      • 🛒Kosár
      • 💰A fizetőablak
    • 💸OrderManager - A rendelés kezelő
      • 🔢Az OrderManager felépítése
      • 📂Nyitott rendelések kezelése
      • 🪑Asztalkezelés
      • ℹ️Egyéb beállítások
    • 🖋️Termékszerkesztő
    • ⚒️Beállítások
      • 🖨️Nyomtatók
      • 📠Adóügyi egység
      • 🧾Blokk előnézet
      • ⚖️Mérleg használat
      • 📈Műszak kezelés
      • 📃Pénztár
      • 🎨Testreszabás
      • 🧰Modul előfizetések
      • 🖥️Eszköz műveletek
      • 🗺️Asztal térkép
      • 🕚Előző rendelések
    • 🧺Kosarak
    • 🔄NTAK kapcsolat
    • 🌐Szerver kapcsolat
    • 📞Súgó, Segítség / Support
    • ℹ️Információ
Powered by GitBook
On this page
  • Nyitott rendelések menüpont
  • Rendelések kezelése
  • Rendelések felvétele
  • Rendelések opciói

Was this helpful?

  1. Területenkénti bontás
  2. OrderManager - A rendelés kezelő

Nyitott rendelések kezelése

PreviousAz OrderManager felépítéseNextAsztalkezelés

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

Nyitott rendelések menüpont

Nyitott rendeléseket az OrderManagerben a gyors nyugtás értékesítés során alkalmazzuk.

A nyitott rendelések nézetet az OrderManager felületén a jobb felső sarokban található "Nyitott rendelések" menüpontban érheted el.

Mikor használjam ezt a nézetet?

Akkor érdemes használni, ha nem asztaloztok, viszont fontos az, hogy a konyha visszajelezze, hogy mikor lett kész az adott rendelés.

Általában ilyen esetben vagy vendéghívóval pick up pontra hívják a vendéget, vagy runner segítségével kiviszik a rendelést.

A rendelés felvétel ebben az esetben a pultnál történik.

Rendelések kezelése

Rendelések felvétele

A rendelések kezelése igen egyszerű a felületen.

Értékesítés során az OrderManager-be automatikusan bekerülnek a tételek fizetés után (gyors nyugtás rendelés felvétel esetén).

Rendelések opciói

A státuszok mellet további lehetőségek is adottak a rendelések kapcsán.

Fejléc adatok:

  1. Mikor lett felütve a rendelés

  2. Ki ütötte fel (milyen POS felhasználóval) / Ha regisztráltunk azonosítót a rendelés leadásakor, az itt jelenik meg, vagy ha BrandApp-ról érkezik a rendelés, akkor a felhasználó neve

  3. Milyen eszközön történt a felütés (POS, BrandApp, KIOSK)

  4. Fizetve van-e a rendelés avagy nincs

  5. Gyorsnyugta vagy asztalos rendelés (asztal esetében kiírjuk melyik asztal)

Rendelés opciók:

Ha a kártyára kattintunk a rendelésnél, akkor a rendeléssel kapcsolatos opciókat találjuk.

  • Státuszok

  • Fizetés és Bontott fizetés (ha nincs fizetve)

  • Megszakítás (sztornó)

  • Konyha nyomtatás (arra az esetre, ha a konyhai rendelés blokk nem nyomtatódott volna ki)

  • Áthelyezés asztalra / Másik asztalra

Amennyiben a rendelésen belüli tételre kattintunk, úgy a tételekkel kapcsolatos státuszokat tudjuk kezelni.

TIPP

Ha bekapcsolod a "Fogadva" státuszt, akkor a konyhára csak akkor küldjük be a rendelést, amennyiben ezt a státuszt kiválasztottad.

💸
📂